fredag 27 november 2009

Och han får gärna vara ett rovdjur i sängen

Jaha, dags att kasta sig ut på singelmarknaden igen.

Just nu vill jag gärna ha en okomplicerad kille, som vet vad han vill ha. Han får gärna smälta in i omgivningen men visa sig när det behövs. Lite kamouflerad sådär, så att han passar in i olika sammanhang och miljöer. Och den här gången ska han verkligen få jaga mig, jag ska inte ge efter så lätt.

Ska han vända mina känslor ut och in så de blottas för omvärlden, riva sönder dem och få mig att blöda, som mina ex hittills gjort, så kan han göra det på riktigt. Ska man göra det, så ska man göra det ordentligt, som det brukar sägas.

Lite som den här snubben, då. Rätt okej förebild måste jag säga.

2 kommentarer:

Jessi sa...

Helt rätt! Vilket heting du har på bild, vad heter han? ;)

Fiskbullen sa...

Nädu, gumman, han är min! Men jag tror han har några intressanta kompisar som du kan få träffa ;)